02-6753000 zipori@zipori.co.il
רעיונות סדנאות למנהלים | סדנאות מנהיגות | מרכז ציפורי
Block

רעיונות סדנאות למנהלים
/ סדנאות מנהיגות

סדנאות למנהלים

שגרת עבודה יכולה להיות מונוטונית וקבועה, לא משנה אם מדובר בחברה גדולה במשרדים ממוזגים ועד מנהל עבודה באתר בנייה. הצורך ביציאה מהשגרה ולהנות ממשהו מיוחד מתעצם עם השחיקה בעבודה. הפתרונות לתופעה הן סדנאות למנהלים ולצוות העובדים.

הפתרון של סדנאות למנהלים עובד גם כשמנסים לחשוב על אסטרטגיה חדשה או כיוון חדש לעסק. יציאה מהשגרה, מהטלפונים ומהאימיילים עושה פלאים לדרכי החשיבה שלנו ועשוי לעשות פלאים לעסק.

סדנאות ניהול בשטח

מנהלים נדרשים לעיתים קרובות לפתרונות יצירתיים ומהירים בסיטואציות לא שגרתיות וקשות. שמירה על רציפות תפקודית הוא אחר ברזי הניהול השוטף, יש לשמור על תפקוד מנהלי רציף אפילו במצבי קיצון. אחת הדרכים לבחון ולפתח חושים כאלו היא בעזרת סדנת ניהול בשטח. כשיוצאים מאזור הנוחות של מקום העבודה, אפשר להגיע לרעיונות וכיוונים שלא היינו מצליחים להגיע אליהם במשרד עם המזגן. בשטח החושים שלנו מתחדדים ואנחנו יותר שמים לב למתרחש מסביב ולכן זה המקום המושלם לפתור אתגרים ובעיות שיעזרו לנו בניהול השוטף של העסק. הסדנה בשטח עוזרת לתחושת גיבוש ועבודת צוות, עוזרת לחשיבה מחוץ לקופסה ולמחשבות יצירתיות.

סדנאות מנהיגות למנהלים

כולנו מכירים מיתוסים וסיפורים על מנהיגות חסרת תקדים של דמות היסטורית כזאת א אחרת, מאלכסנדר הגדול ועד יצחק רבין. כולנו שמענו כמה הם היו מנהיגים דגולים וכמה היו חסר חסרי חת בתקופתם. אז כן אפשר לדבר על מנהיגים כאלו, אבל מנהיגות היא דבר שניתן ללמוד ודבר שקיים בכל עסק וחברה, בכמעט כל דרג ובכל מקצוע. לכן, פעמים רבות, סדנת מנהיגות למנהלים הוא דבר הכרחי וחשוב. סדנאות מנהיגות יוציאו ויבליטו את החלקים החשובים במנהיג, כאלו שקיימים אצל כל אחד מאתנו. היא תעזור לנו בניהול עובדים וניהול לקוחות ובזרימה הכללית של העבודה.

בסופו של יום, סדנאות מנהיגות למנהלים / סדנאות למנהלים יעזרו להביא את המנהלים בעסק למיטבם ובכך לשפר את העסק ואת ההכנסות.

במרכז ציפורי, פיתחנו שיטות ייחודיות שיסייעו לכל אחד למצוא וללטש את המנהיג שבו, לא משנה מאיזה תחום עיסוק הנכם מגיעים!