02-6753000 zipori@zipori.co.il
חדרי אירוח בירושלים | לינה בירושלים | מרכז ציפורי
Block

חדרי אירוח בירושלים
לינה בירושלים

מארחים בירושלים ובאזור?

מגיעים אורחים מחוץ לעיר לכנס, מפגש או ביקור למספר ימים? תמיד תרצו להעניק להם חוויה טובה, מלאה וייחודית, לספק להם רצון לחזור ולהותיר זיכרון חיובי מהשהות בעיר.

ירושלים שלנו היא מקום מיוחד, והחוויות בה הן בלתי נגמרות. שילוב ההיסטוריה העירונית, החשיבות הדתית, הנוף ההררי, הקולינריה, מפגש התרבויות והמרחב האורבני הופכים כל ביקור בעיר לחוויה בלתי נשכחת. עיר שלא נגמרת ושאין שנייה לה. יחד עם זאת, לא תמיד פשוט למצוא אכסניה בירושלים, כזו שתענה על כל הצרכים שלכם כמארחים וכזו שתדאג לשמר את המאפיינים של העיר. בנוסף, במירוץ החיים היום יומי, כולנו מבינים שקשה לתת מענה מלא לאורחים, כפי שהייתם באמת רוצים.

אם אתם מחפשים חדרי אירוח בירושלים / לינה בירושלים, תנו לנו לעזור ולפתור לכם את המצב.

לינה בירושלים

לינה בירושלים במיקום המשלב בין נוף לעיר בלב יער בקרבה לנקודות מפתח תיירותיים ולאומיים, ומציע חדרים מאובזרים ונוחים, אוכל משובח, תשתיות מתקדמות, וכמובן, אווירה חמה ומשפחתית.

נשמע טוב?

אם כן, כנראה שהגעתם למקום הנכון, כי את כל אלו תוכלו למצוא אצלנו בבית הארחה בירושלים. בשורה התחתונה, בבית ההארחה שלנו תוכלו לארח, להיות בראש שקט ובטוחים שהאורחים שלכם בידיים טובות – ללא כאבי ראש מיותרים!

אצלנו תוכלו לספק חוויה מלאה, ייחודית, רגועה, כזו שתשאיר חוויה חיובית ללא מאמצים מיותרים מצידכם.

אז מה אנחנו מציעים?

אכסניה בירושלים שמהווה מקום מפגש בין אווירה קסומה, נוף ייחודי ואוויר צלול יחד עם רמת שירות ונוחות גבוהה ומספקת. בבית ההארחה שלנו חדרי אירוח מרווחים ונוחים, וכל אחד מהם בעל תצפית מיוחדת לנוף ההררי המייחד את ירושלים. בנוסף לכך, בכל חדר תמצאו מזגן, שירותים, מקלחת, מקרר קטן ו-wifi חינם. האורחים בבית ההארחה יהנו גם מ- לינה בירושלים עם כל האטרקציות שהעיר מספקת וגם מאוכל משובח בחדר האוכל בהתאם לדרישת המארח. בחודשי הקיץ החמים נוכל גם להציע בריכה פתוחה הכוללת בריכת פעוטות מוצלת, מזנון, מדשאה ירוקה ופינות מוצלות. דלפק הקבלה שלנו פעיל וזמין לשירות האורחים 24 שעות והחניה חופשית לכלל סוגי הרכבים. אנחנו סמוכים ובטוחים כי הגעתם למקום הנכון ולמקום האידיאלי עבור כל אורח שמגיע לעיר.

צרו קשר בהקדם!

כפי שציינו, היחס המשפחתי אצלנו מוביל בסולם הערכים ולכן נשמח להיענות ולעמוד לכל בקשה. אנחנו כבר מצפים ומתרגשים להכיר אתכם ואת אורחיכם, מאמינים ובטוחים שנוכל לספק ולהפוך את חווית העיר לשלמה ובלתי נשכחת!