02-6753000 zipori@zipori.co.il
מקום מושלם לכנסים בירושלים | מרכז ציפורי | מרכז פיתוח מנהיגות | בית הארחה בירושלים
Block

מקום מושלם לכנסים בירושלים

אולם כנסים בירושלים

מחפשים את המקום המושלם לכנס או לאירוע עסקי אחר? אחד השלבים החשובים בהפקת כנס הוא בבחירת המקום בו יערך הכנס, ולהחלטה זו יכולה להיות השפעה רבה על הצלחתו של הכנס. ברוב המקרים, ימליצו לכם לבחור אולם כנסים. אבל יש המון יתרונות דווקא לאירוח כנסים בבית הארחה.

מדוע בית הארחה?

הפקת כנס עסקי וכל אירוע בעל אופי רשמי או שיווקי, הינה שונה בתכלית מאירוע משפחתי כמו חתונה או בר מצווה. אופי האירוע שונה מאוד, וגם התוכן. לכן יש צורך בבמה להעברת הרצאה או מצגת ואף כיתה להעברת שיעורים או הרצאות. ייתכן ותצטרכו מקום לדוכנים שיווקיים, שלכם או של אחרים, בבית הארחה יש כול אלה ואף יותר. עם חללים גדולים לדוכנים וכיתות רבות עם במות מתאימות ועם עזרים טכנולוגיים מתאימים.

יתרון ייחודי נוסף של בית הארחה הוא האופציה לשינה במקום. אם המשתתפים הגיעו מרחוק או אפילו מחוץ לארץ, בית הארחה מספק מקום לינה, ממש מעל מקום הכנס.

תוסיפו לזה את האופציה לקייטרינג משובח שנמצא במקום, מה שלא ידרוש ממכם הוצאה נוספת על האכלת המשתתפים. ואפילו את האופציה לבריכה לאמיצים שבנינו.

למה דווקא מרכז ציפורי?

כאשר אתם ניגשים לבחור אולם כנסים בירושלים, דבר ראשון- עליכם לבדוק מאיפה צפויים להגיע המשתתפים (לדוגמה- מאזור המרכז, ירושלים, מכל הארץ או מחו"ל), ומהו המקום הטוב ביותר שיאפשר להם להגיע למקום בקלות ובנוחות מרבית. בנוסף, מהו המקום שיביא לידי ביטוי את הרושם שאתם רוצים ליצור באמצעות הכנס. בחירת מקום לאירוע במרכז ציפורי, למעשה תהווה פתרון מיטבי כמעט בכל תסריט, למעט במקרה של כנס מקומי של עסקים קטנים בדרום או בצפון. היתרונות של בחירת מרכז ציפורי על פני מקום באזור אחר- פריפריאלי יותר ברורים. ללא ספק בחירת אולם כנסים בירושלים הוא אידאלי, קל להגעה מעורקי תחבורה ראשיים כמו כביש 1 וכביש 60, נמצא במרכז המדינה באופן גיאוגרפי וזמין להגעה לכולם. בנוסף המיקום הייחודי של מרכז ציפורי מאפשר כנסים ייחודים באווירה של טבע, לא כמו שום כנס שהייתם בו. המיקום גם מאפשר חנייה חינם בשפע ויציאות וכניסת ללא פקקים וללא הרעשים המוכרים של הערים הגדולות, ובמקביל נמצא מספיק קרוב לירושלים בשביל כל מה שצריך.

במרכז ציפורי, פיתחנו שיטות ייחודיות שיסייעו לכל אחד למצוא וללטש את המנהיג שבו, לא משנה מאיזה תחום עיסוק הנכם מגיעים!