02-6753000 zipori@zipori.co.il
סדנאות פיתוח מנהלים | סדנאות מנהלים במרכז ציפורי
Block

מקום ל- סדנאות פיתוח מנהלים
סדנאות מנהלים

התנאים עבור סדנת מנהלים יעילה ואיכותית, צריכים לכלול שילוב בין פעילויות חינוכיות, מגבשות ומעשירות, לבין מקום שיסייע למנהלים להפנים את אותם הערכים, תוך אירוח ברמה הגבוהה ביותר ואם אפשר – באווירה הפסטורלית ביותר. הרשו לנו לספר לכם על מרכז ציפורי.

סדנאות פיתוח מנהלים

אחת המטרות המרכזיות של סדנאות פיתוח מנהלים, לפחות בחלק לא מבוטל מהן, הוא לסייע לעובדים לפתח מחשבה יצירתית ולהסתכל על תפקידם, תחום עבודתם והאתגרים המאפיינים את חיי היום יום שלהם מנקודת מבט שונה ומרעננת. בכל זאת, העידן המודרני מלא באתגרים חדשים, בעיות ייחודיות והצורך התמידי לחשוב "מחוץ לקופסא". אז מה ניתן לעשות כדי להפוך את סדנת המנהלים למוצלחת מהבחינה הזו?

ובכן, רוב החברות או העסקים שמים דגש בעיקר על ההרצאות הניתנות בסדנאות מנהלים, אולם זונחים את חשיבות מיקום הסדנא עצמו, לא מבחינת תנאי האירוח, אלא יותר מבחינת יכולת המקום לסייע לפיתוח אותה מחשבה יצירתית שעליה דיברנו.

סדנאות מנהלים בטבע: משהו באמת שונה לגמרי

ההיגיון שעומד מאחורי הצורך להוציא את העובדים לסדנת מנהלים בטבע הוא פשוט: עצם היציאה מהסביבה המוכרת היא טכניקה פסיכולוגית המסייעת לאדם לחשוב באופן שונה מזה שהיה רגיל בו. קיימות תיאוריות מעולם הפילוסופיה והפסיכולוגיה הגורסות כי לטבע השפעה ישירה על מחשבת האדם: הסימטריה הטבעית הקיימת במוטיבים טבעיים, השקט ואף השילוב בין הצבעים מסייע (כמעט) לכל אדם למקד את נקודת מבטו, לעסוק בנושאים מגוונים שלא היה עוסק בהם בד"כ וליהנות משקט מחשבתי המעודד גם את השכל.

כיצד תוכלו לשלב בין הצרכים השונים בסדנאות המנהלים, לרבות השתלמויות, הרצאות ודיונים עסקיים, לבין הצורך ב"יציאה אל הטבע"? איננו מציעים לכם לקחת את העובדים לקמפינג כמובן (אם כי מדובר ברעיון לא רע), אלא נשמח לספר לכם על בית הארחה בירושלים השוכן במרכז ציפורי, ממש בלב יער ירושלים!

קצת על בית ההארחה במרכז ציפורי

מרכז ציפורי איננו סתם בית הארחה בירושלים, אלא מקום המשלב בתוכו את התנאים המושלמים לסדנאות מנהלים איכותיות. לצד אולמות הכנסים וכיתות הלימוד המתקדמות, חדרי הארחה המרווחים צופים לנוף וכוללים אף חדרים נגישים. כמו כן, חשוב לציין שהחדרים מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר לשם שמירה על נוחות ורווחת האורחים.

בנוסף, האוויר הצלול, המדשאה ויער ירושלים הנמצא ממש במרחק נגיעה מסייע לעובדים המגיעים אלינו להיכנס לאווירה שונה ומשפחתית יותר, התורמת מניסיוננו, ליעילות הסדנאות. כמו כן, המרכז נמצא במרחק לא רב מאתרים לאומיים והיסטוריים בעיר, כך שחברות שיבחרו בכך, יוכלו להוציא את העובדים לפעילות חינוכית ומגבשת נוספת, מלבד סדנת הגיבוש שלנו, עליה נסביר מיד.

סדנאות גיבוש מנהלים: מה הסוד של מרכז ציפורי?

פעילות הדגל שאנו מפעילים במרכז היא סדנאות פיתוח מנהיגות, המתאימות במיוחד למנהלים. אנו מתאימים את נושאי הסדנא לבחירתכם, תוך שימוש בכישורים וטכניקות מגוונות המסייעות לעובדים להתנסות, לקבל כלים מעשיים ולצאת עם רשמים ותובנות מושכלות מהסדנא.

במרכז ציפורי, פיתחנו שיטות ייחודיות שיסייעו לכל אחד למצוא וללטש את המנהיג שבו, לא משנה מאיזה תחום עיסוק הנכם מגיעים!